torsdag 28 juni 2007

Bloggar om ekonomi

I en blogg (klirr-i-kassan) som jag följer kunde jag idag läsa att skribenten hade registrerat och skapat en hemsida med syftet att vara en startsida/länksida med bra bloggar om ekonomiska spörsmål vid namn www.ekonomibloggar.se . Jag tycker det låter som en kul idé och tycker samtidigt det vara kul att denna blogg fanns med på listan. Så det verar vara någon som läser vad jag skriver i alla fall...

ekonomibloggar.se

PS. Skulle vara kul om bloggaren lade upp en funktion där man kunde betygsätta/rangordna bloggarna som är upplagda. För att uppmuntra bra bloggar och hemsidor brukar jag klicka någon gång på googlelänkar mm. och detta är ett bra initiativ.

1 kommentar:

  1. Hej Christoffer!

    Tanken med ett betygsystem är inte alls dum. Jag kommer förmodligen att lägga in någon sådan funktion längre fram. Bloggtoppen.se har en sådan funktion men tyvärr används den inte så flitigt.

    Tack för omnämnandet!

    mvh Charlie

    SvaraRadera

MediaCreeper