tisdag 1 september 2009

Lördag hela veckan?

Bloggaren Cornucopia har utlyst lördagen till modebloggsdag på sin blogg.

Jag tycker det är ett mycket lovvärt initiativ av Cornucopia att genom en mer ytlig approach lyfta upp kategorin "ekonomibloggar" eller vad man nu skall kalla det till en något högre nivå och förhoppningsvis nå en bredare läsekrets. Trots allt verkar Mode vara ett område som intresserar många bloggläsare med tanke på att blondinbella senaste veckan haft 246012 besökare enligt bloggtoppen mot lite drygt 2000 besökare på de mest populära ekonomibloggarna. Så för att lyfta svenska folkets intresse för ekonomi, sparsamhet och investeringar så tycker jag det är helt okej att lördagen viks åt mode.



Så jag hänger på, Cornu!
På lördag blir blir det "dagens outfit" och mobilkamera bilder på denna blogg. obs, detta gäller enbart lördag, och givetvis så ber jag seriösa bloggläsare om ursäkt för detta oseriösa inlägg. och varför inte utnämna lördagen till stora modebloggsdagen bland "ekonomibloggar"?

Man kanske skulle registrera adressen www.snygghäck.se för detta ändamål?

5 kommentarer:

  1. snygghäck.se - ja, då måste det ju stämma. Men det får vi kanske se på lördag?

    SvaraRadera
  2. Haha, det är bra - fortsätt driv med alla de här töntinga "dagens outfit" småtjejerna! Det här fenomenet har jag stört mig på länge.

    SvaraRadera
  3. Haha, mobilbild:-) detta blir kul!

    SvaraRadera
  4. Det verkar som det blir en riktig modehelg för PD, kul :)

    PD kan behöva bli lite uppdaterad på "vad det är som gäller".

    Ser fram emot inlägget.

    \PD

    SvaraRadera
  5. haha, låter som en utmärkt idé..
    Kanske fler ska haka på?

    en tradition startas, 2/9 varje år ;>

    SvaraRadera

MediaCreeper